Brev:
Smør i mad
24. marts 2005
Alder:
5 mdr.
Smør i mad
Hej Helen
Man siger, at man skal passe på med at give babyerne for meget smør. Du ved, mange kommer smørklatter i babyernes mad flere gange om dagen.
Een sagde, at jeg skulle bruge olie, og så en gang imellem smør.
Jeg køber meget færdigmad på glas, fordi jeg synes det er nemmest i starten, hvor de afviser så mange måltider...men hvad med glassens indhold...jeg kunne nemt forestille mig, at de bruger smør???
Lise